小兔子乖乖

能梦见你是我的过人之处
Reality - Richard Sanderson

【这首歌献给朱白,第一听就觉得这歌词太贴切了。如果你们不曾相遇,我不会知道原来真的有这样的两个人,天生适合彼此的灵魂,愿二位先生得偿所愿,此生无憾。】
met you by surprise,无意间与你相遇,i didn't realize,我却没有意识到,that my life would change forever,生命会因此改变,saw you standing there,见你伫立在那儿,i didn't know i'd care,我不知自己在意,there was something special in the air,那空气与众不同,dreams are my reality,梦境是我的现实,the only kind of real fantasy,唯一真实的幻想,illusions are a common thing,幻想已归于平淡,i try to live in dreams,我试着活在梦中,it seems as it's meant to be,这似乎本应如此,dreams are my reality,梦境是我的现实,a different kind of reality,一种不同的现实,i dream of loving in the night,我梦见夜晚相爱,and loving seems alright,爱仿佛如此自然,although it's only fantasy,即使这只是幻想,if you do exist,如果你真的存在,honey don't resist,亲爱的不要抗拒,show me a new way of loving,给我爱的新方式,tell me that it's true,告诉我这是真的,show me what to do,向我演示如何做,i feel something special about you,你令我感到特别,dreams are my reality,梦境是我的现实,the only kind of reality,唯一存在的现实,maybe my foolishness is past,或许我不再愚蠢,and maybe now at last,也许只有这样了,i'll see how the real thing can be,我将见真实如何,dreams are my reality,梦境是我的现实,a wondrous world where i like to be,渴慕的美妙世界,i dream of holding you all night,我梦中与你相拥,and holding you seems right,与你如此的自然,perhaps that's my reality,也许那即是现实,met you by surprise,无意间与你相遇,i didn't realize,我却没有意识到,that my love would change forever,生命会因此改变,tell me that it's true,告诉我这是真的,feeling that are new,多么新奇的感觉,i feel something special about you,你令我感到特别,dreams are my reality,梦境是我的现实,a wondrous world where i like to be,渴慕的美妙世界,illusions are a common thing,幻想已归于平淡,i try to live in dreams,我试着活在梦中,although it's only fantasy,尽管这只是幻想,dreams are my reality,梦境是我的现实,i like to dream of you close to me,愿梦中与你亲近,i dream of loving in the night,我梦见夜晚相爱,and loving you seems right,爱仿佛如此自然,perhaps that's my reality,也许那就是现实。

评论

热度(9)